Esmalt kontrollige, kas robot on teie WiFi-võrguga ühendatud. Kui robot vilgub punaselt, pole see enam teie Internetiga ühendatud. Kontrollige internetiühendust. Kui ühendus on olemas, taaskäivitage robot, vajutades 3 sekundit väljalülitamiseks ja seejärel sisselülitamiseks 3 sekundit. Seejärel oodake kaks minutit toote ühendamiseks. Kui robot pole kahe minuti pärast endiselt ühendatud, saate kogu konfiguratsiooni uuesti teha: Roboti lähtestamine:
  • Lülitage robot välja, vajutades kolme sekundi jooksul pealülitit. Seejärel vajutage pealülitit, kuni kuulete topeltpiiksu.
  • Kustutage toode rakendusest, et uuesti siduda: minge sätetesse ja vajutage Roboti üksikasjades olek “Kustuta toode”.
  • Kui kuulete häälmeeldetuletust „WiFi on ühendatud”, on robot nüüd ühendatud.
Selle probleemi lahendamiseks võite oma roboti taaskäivitada. Palun võtke robot laadimisjaamast välja ja lülitage küljepeal olevast suurest pealülitist robot välja 5 minutiks. Peale seda lülitage uuesti sealt seade sisse ja pange laadimisjaamale tagasi.
Mamibot robottolmuimejad ise kõne ei tuvasta, kuid need on ühilduvad Google Home ja Amazon Alexa platvormidega, mille kaudu saab Mamibot robottolmuimejatele anda häälkäsklusi.
Robottolmuimeja rakendus on saadaval nii iOS kui Android nutiseadmele, toetades nii nutitelefone kui tahvelarvuteid.
Robottolmuimeja töötab 2,4 GHz sagedusega WiFi võrgus, mis on kõige levinum standard ning enamus WiFi ruutereid töötavad vaikimisi sellel sagedusel. Seade vajab WEP, WPA või WPA2 tüüpi turvatud ühendust ning ei toimi turvamata avatud võrkudes. NB! Uue põlvkonna 5 GHz WiFi võrgu tugi puudub.
Kui teie WiFi võrk ei ole saadaolevate võrkude loendis nähtav,  siis liigutage seadet modemile/ruuterile lähemale. Kui võrk pole endiselt nähtav, ei pruugi see teie seadmega ühilduda. Robottolmuimeja töötab 2,4 GHz sagedusega WiFi võrgus, mis on kõige levinum standard ning enamus WiFi ruutereid töötavad vaikimisi sellel sagedusel. Seade vajab WEP, WPA või WPA2 tüüpi turvatud ühendust ning ei toimi turvamata avatud võrkudes.  Kui teie ruuteril on 2,4 GHz võrgu seadistus teistsugune või 2,4 GHz sagedusala on välja lülitatud, siis muutke ruuteri seadistust.
Siin on kõige levinumate probleemide ja lahenduste loend. Sidumine õnnestus, kuid seade pole ühendatud: kui näete rakenduses, et seade on võrguühenduseta, sulgege rakendus ja taaskäivitage see. Kui te pärast seda toimingut ikkagi seadet ei näe, eemaldage robot laadimisjaamast ja vajutage WIFI nuppu 3 sekundit. Taaskäivitage robot, kasutades seadme lülitit. WiFi-ühendus: kontrollige WiFi-parooli ja tippige hoolikalt. (2.4G võrk) Hoidke nutitelefoni seadme ja modemi lähedal kuni sidumise lõpuni. Pöörduspunkti aktiveerimisel annab ExVac 660 / ExVac680s / ExVac 880 häälmeeldetuletus öeldes „WiFi on ühendatud”. Interneti-ühendus: kontrollige, kas valisite oma Wi-Fi seadetes 2,4 GHz võrgu, mitte 5 GHz oma roboti ühendamiseks. Ühendus pilvega: kontrollige, kas automaatne ühenduse loomine teie koduse WiFi-ga on õige. Ühendus pilvega: aktiveerige nutitelefoni mobiilne andmeside. Pärast mitut katset: taaskäivitage WiFi-modem. Pärast mitut katset: ühendage pistik lahti, oodake 25 sekundit ja ühendage robot uuesti. Kui probleem püsib, tuleb  seadmele alglaadimine teha
Pärast parooli sisestamist ilmneb WiFi-ga ühenduse loomisega seotud tõrge.
  • Kontrollige Wi-Fi parooli ja sisestage see hoolikalt uuesti.
  • Hoidke nutitelefoni ühenduse loomiseni seadme ja Interneti-modemi lähedal.
  • Seade ei saa ühenduse luua üldkasutatavate võrkudega ega paroolita võrgud. Pärast mitut ebaõnnestunud katset:
    • Taaskäivitage modem.
    • Lülitage seade välja ja seejärel uuesti sisse.
Võite minna nutitelefoni seadistusse ja kontrollida, kas nutitelefon on ühendatud oma kodu WiFi-le. Teie kodusel WiFi-l peab olema internetiühendus.
On mitmeid võimalikke põhjuseid:
  • Te ei sisestanud õiget e-posti aadressi / telefoninumbrit.
  • Te ei sisestanud õiget parooli.
Lähtestamiseks klõpsake palun „unustasin parooli“ ja seejärel valige parool uuesti.
0
    0
    Sinu ostukorv
    Sinu ostukorv on tühiTagasi poodi