Võite teha järgmisi toiminguid:
  • Tühjendage prügikast, kui see on täis.
  • Kontrollige, kas prügikast on hästi paigaldatud.
  • Kontrollige, kas filter pole liialt tolmune.
  • Eemaldage keskhari ja puhastage see.
  • Kontrollige, kas sisselaskekanalis pole takistusi.
Kui pärast neid samme probleem püsib, võtke ühendust Robotimeistriga.
Esmalt kontrollige, kas robot on teie WiFi-võrguga ühendatud. Kui robot vilgub punaselt, pole see enam teie Internetiga ühendatud. Kontrollige internetiühendust. Kui ühendus on olemas, taaskäivitage robot, vajutades 3 sekundit väljalülitamiseks ja seejärel sisselülitamiseks 3 sekundit. Seejärel oodake kaks minutit toote ühendamiseks. Kui robot pole kahe minuti pärast endiselt ühendatud, saate kogu konfiguratsiooni uuesti teha: Roboti lähtestamine:
  • Lülitage robot välja, vajutades kolme sekundi jooksul pealülitit. Seejärel vajutage pealülitit, kuni kuulete topeltpiiksu.
  • Kustutage toode rakendusest, et uuesti siduda: minge sätetesse ja vajutage Roboti üksikasjades olek “Kustuta toode”.
  • Kui kuulete häälmeeldetuletust „WiFi on ühendatud”, on robot nüüd ühendatud.
Lülitage roboti küje pealt olevast suurest nupust välja.
Kontrollige järgmisi elemente:
  • Laadimisjaam ei tohi olla päikesevalguse käes ega soojusallika läheduses.
  • Vastavalt laadimisjaama küljele ja esiküljele järgitakse vaba ruumi kasutusjuhendis toodud juhiseid. Kui ei, siis liigutage laadimisjaama või selles olevaid esemeid tee.
  • Kas ümmargune pistik on laadimisjaamaga õigesti ühendatud? Kui ei, ühendage laadija ümmargune pistik laadimisjaama.
  • Veenduge, et laadimisjaam ei oleks keelatud tsoonis. Mudeli ExVac 880 jaoks ExVac 890 on varustatud keelutsooni seadistusega.
  • Laadimisjaam ei tohi olla vaibal / pikkade juustega vaibal.
  • Kas laadija kaabel on toiteallikaga ühendatud? Veenduge, et liinijuhe on täielikult ühendatud sisestatud tihedalt.
  • Kas laadimise tugijaama lähedal on mõni objekt? Kui jah, eemaldage kõik objektid.
  • Kas laadimisjaama terminalide läheduses on mingeid esemeid? Sel juhul eemaldage kõik objektid laadimisjaamalähedusest. Pühkige laadimisdokil olevad laadimiskontaktid.
  • Asetage laadimisdokk kõvale ja tasasele pinnale vastu seina. Veenduge, et Mamibotil oleks  vähemalt 1,2 m vaba ruum.
  • Veenduge, et laadimisdoki toitenäidik oleks roheline. See on normaalne käitumine, tähendab, et laadimisdokk on tööfunktsioonis.
  • Kontrollige, kas virtuaalse tõkkepuu / magnetlindi ribad on laadimisdoki lähedal. sest kui selle lähedusse on paigaldatud virtuaalne tõke, blokeerib virtuaalse tõkke signaal laadimisjaama ja robot sinna tagasi ei saa.
Kui pärast nende elementide kontrollimist ei leia robot endiselt laadimisjaama,  pöörduge oma kohaliku klienditeeninduse  poole
Selle probleemi lahendamiseks võite oma roboti taaskäivitada. Palun võtke robot laadimisjaamast välja ja lülitage küljepeal olevast suurest pealülitist robot välja 5 minutiks. Peale seda lülitage uuesti sealt seade sisse ja pange laadimisjaamale tagasi.
Robottolmuimeja andurid ei vaja navigeerimiseks ning seetõttu ka puhastusoimingute tegemiseks valgust ja robottolmuimeja on seetõttu võimeline ka pimedas ruumis töötama.
On mitmeid võimalikke põhjuseid:
  • Kui robot ei alustanud laadimisjaamast, ei naase ta selle juurde. Sel juhul robot naaseb oma lähtepunkti.
  • Kui on robottolmuimeja režiimis Spot, naaseb robot lähtepunkti.
  • Kui robot üles tõsta ja põrandale tagasi panna, üritab ta ennast ümber paigutada.
Kontrollige järgmist:
  • Kas roboti küljepeale lüliti on õiges asendis.
  • Kas ekraan süttib? Kui ei, laadige robotit.
Kontrollige järgmist:
  • Rataste all ei ole takistavaid esemeid.
  • Robot ei ole põranda taseme erinevuste tõttu blokeeritud.
  • Akus on piisavalt voolu, et robot saaks töötada.
Võite teha järgmisi toiminguid:
  • Pühkige andurid kuiva lapiga.
  • Veenduge, et trepi kõrgus ei ole suurem kui 8 cm.
  • Veenduge, et kalibreerimine toimuks, kui põhiplaat on asendatud.
0
    0
    Sinu ostukorv
    Sinu ostukorv on tühiTagasi poodi