Siin on kõige levinumate probleemide ja lahenduste loend.
Sidumine õnnestus, kuid seade pole ühendatud: kui näete rakenduses, et seade on võrguühenduseta, sulgege rakendus ja taaskäivitage see. Kui te pärast seda toimingut ikkagi seadet ei näe, eemaldage robot laadimisjaamast ja vajutage WIFI nuppu 3 sekundit. Taaskäivitage robot, kasutades seadme lülitit.
WiFi-ühendus: kontrollige WiFi-parooli ja tippige hoolikalt. (2.4G võrk) Hoidke nutitelefoni seadme ja modemi lähedal kuni sidumise lõpuni. Pöörduspunkti aktiveerimisel annab ExVac 660 / ExVac680s / ExVac 880 häälmeeldetuletus öeldes „WiFi on ühendatud”.
Interneti-ühendus: kontrollige, kas valisite oma Wi-Fi seadetes 2,4 GHz võrgu, mitte 5 GHz oma roboti ühendamiseks.
Ühendus pilvega: kontrollige, kas automaatne ühenduse loomine teie koduse WiFi-ga on õige. Ühendus pilvega: aktiveerige nutitelefoni mobiilne andmeside. Pärast mitut katset: taaskäivitage WiFi-modem. Pärast mitut katset: ühendage pistik lahti, oodake 25 sekundit ja ühendage robot uuesti. Kui probleem püsib, tuleb seadmele alglaadimine teha